Dette kursus er desværre aflyst grundet for få tilmeldinger.
Maks antal deltage er 8 – tilmeldings frist er 10. oktober
Dette kursus er rettet mod nybegyndere og let øvede for voksne.
Har du lyst til at prøve at male på lærred?
Det kræver ikke andre forudsætninger end lysten til at prøve at male.. for at deltage på kurset.
Mine forudsætninger for at kunne undervise med akrylmaling:
Mit navn er Jette Randel Grafström. Født 1944 og bor i Hou.
Jeg har undervist en del gange, også for øvede. 1998 gik jeg på Aalborg Kunstskole…og malet lige siden. Jeg har udstillet mange steder, og er medlem af Galleri Virak i Frederikshavn. Vi er her 14 kunstnere, der udstiller sammen.
Kurset vil have en rolig og afslappet atmosfære.
Du vil blive undervist i farvecirklen, og i at blande farverne.
Du vil blive støttet og vejledt i, at male dit helt eget maleri, lige der hvor du er i din proces.
Der bliver ½ times frokostpause, hvor vi spiser vores medbragte mad.
Kaffe, the og vand står til rådighed:
I ”Molehuset” er der gjort klar til os.
Bord og stol….bordstaffeli……2 40×40 lærreder…..pensler…..akrylmaling…spartler…svampe.
Plastikunderlag til bord og gulv.
Du kan også medbringe dine egne farver, af god kvalitet og evt. gulvstaffeli.
Medbring to store syltetøjsglas til vand. Bomuldsklude. Evt.køkkenrulle.
Tøj på, som ikke tar skade af evt. maling.
HUSK madpakken.

Det er mulighed for at købe ekstra maling m.m. af Jette.
Hilsen Jette Randel Grafström mobil 6127 4049….ring hvis du er i tvivl.
Så er dette kursus noget for dig.